آشنایی با شرکت Zell Metall

دسته: مقالات منتشر شده در 10 مهر 1399
نوشته شده توسط Admin بازدید: 2181

مروری بر شرکت پلاستیک های مهندسی Zell Metall

شرکت Zell Metall مدت ۶۳ سال است که به عنوان یکی از تولیدکنندگان قطعات نیمه‌نهایی پلاستیکی و تکنیکی با کیفیت بسیار بالا شناخته می شود. تاریخچه این شرکت در سال ۱۹۴۹ آغاز می‌شود که در آن زمان فردی با نام دکتر Rudolf Klepsch Sen زندگی نوینی را انتخاب کرده و تولیدی برای سیستم‌های برنزی را راه انداخت و در آن زمان تجارت اصلی کمپانی نام برده شده تولید انواع محصولات نیمه نهایی برنزی بود. زمانی که موسس شرکت در سال ۱۹۵۱ به هلند سفر کرد، وی متوجه شد که دسته ی جدیدی از مواد به نام پلی آمیدها وجود دارند و به طور ناگهانی شناختی در این خصوص پیدا کرد که ترکیبات یاد شده به همراه برنز ها و سایر فلزات غیر آهنی می‌توانند به کار برده شوند. این شرکت در سال ۱۹۵۵ به عنوان دومین شرکتی در اروپا شناخته شد که به روزنرانی و قالبگیری تزریقی پلی آمیدها می‌پرداخت و پنج سال پس از آن این شرکت به موقعیت حاضر خود در کاپرون نقل مکان کرد. از آن زمان به بعد محصولات تولیدی توسط این کمپانی به میزان زیادی افزایش پیدا کرد به عنوان مثال می‌توان پلی اکسی متیلین در سال ۱۹۶۴، پلی اتیلن ترفتالات ده سال بعد و پلی اتر اتر کتون در سال ۲۰۰۱ را نام برد. تعدادی از نوآوری های شرکت نام برده شده عبارتند از امیدهای پر شده از نفت در سال ۱۹۷۴ و یا اولین پلی اکسی متیلن های پر شده از ذرات نانو و محصولات نیمه‌نهایی پلی آمید که همگی در این شرکت تولید می‌شدند. تجارت اصلی و بنیادی این شرکت که تولید محصولات نیمه‌نهایی برنز بود در طی زمان کم رنگ تر شده و از اهمیت کمتری برخوردار شد و در نهایت در سال ۱۹۸۶ به طور کامل قطع شد و علاوه بر آن می‌توان عنوان کرد که دپارتمان قالب گیری تزریقی منتقل شده وکمپانی مرتبط با نام Seletec تاسیس شده و امروزه در Uttendorf واقع شده است. رشد مداوم باعث شد تا تعداد زیادی از شرکت های معتبر در سایر کشورها تاسیس شوند و در سال ۱۹۶۰ دومین مرکز تولیدی از این شرکت به شکل تکنو پلاست در ایتالیای جنوبی تاسیس شد. در سال ۲۰۱۲ نیز یک کمپانی نماینده با نام پلاستیک های مهندسی ZL در کانزاس افتتاح شد که به عنوان آخرین مرکز تولیدی ما نیز شناخته می شود. سایر نمایندگی ها و مراکز حمل و نقل در زاگرب و لس آنجلس واقع شدند.

 

مروری بر کمپانی Zell Metall

از اواسط سال ۱۹۵۰ ما انواعی از محصولات مختلف مانند میله ها، لوله ها و صفحات را با استفاده از پلاستیک های مهندسی و روش رو زنرانی می سازیم و مواد اولیه کاربردی به منظور تولید این دسته از محصولات عبارتند از پلی اکسی متیلین، پلی اتیلن ترفتالات، پلی اتر اتر کتون، پلی آمید و HPA. ما می‌توانیم سطح بسیار بالایی از کیفیت، عملکرد و استانداردهای کیفی را برای شما به وجود آوریم و علاوه بر خلاقیت بسیار بالای ما برای نوآوری های جدید، تحقیقات، توسعه و خدمات منحصر به فرد، این شرکت انواعی از قطعات لوله ای، میله ای و صفحات و لوله های انعطاف پذیری را برای شما به می‌سازد که می‌توانند گزینه بسیار بهتری برای مصارف آینده باشد.

 

  • به کارگیری فن آوری تولیدی net-shape برای بسیاری از مواد کاربردی: این فناوری تولیدی بسیار منحصر به فرد و انقلابی ترکیبی از مزیت‌های روزنرانی، فشردگی و قالبگیری تزریقی را ارائه می‌کند و برای اولین بار این فرصت برای مهندسی کاربردی فراهم شده است تا بتواند توانایی منحصر به فردی برای انتخاب از بین انواعی از درجات رزین را داشته باشد که به صورت تجاری در دسترس می باشند که فرمولاسیون های ویژه دارند. ورقه، دیسک، صفحه، حلقه و لوله و حتی شکل های بسیار منحصر به فرد از حالت های اصلی به شمار می آیند که برای تولید محصولاتی با وضعیت هندسی بسیار بزرگ کاربرد دارند. ساخت سطح مقطع و یا دیواره هایی با ضخامت های متفاوت نیز در همین دسته قرار می گیرد.

 

  • بخش های ماشینی کمپانی ZELLAMID: چندین دهه تجربه ی ما در طراحی بخش‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به شما به منظور تمرکز بر ماشینکاری محصولات نیمه‌نهایی یاری رسانیم که در واقع ما خود تولید می کنیم. ماشینکاری به عنوان بهترین متد موجود برای تولید میزان کمی از محصولات پلاستیکی نهایی و یا محصولاتی می باشد که به دلیل برخورداری از تنظیمات ویژه امکان استفاده از روش قالب گیری تزریقی برای آنها وجود ندارد. ما می توانیم با ارائه پیشنهاداتی در زمینه خودکارسازی و یا خرید قطعه ای که شما خود قادر به انجام آن نیستید، به نیاز های شما پاسخ دهیم و از مشاوره تا تولید سریالی، ما بهترین راه حل موجود برای محصولات مورد نظر مشتریان خود را ارائه خواهیم کرد. ZELLAMID نمادی برای تحقیق مداوم و توسعه در زمینه فناوری‌های جدید تولیدی و مواد خلاقانه می باشد و علاوه بر آن تاکید بسیار زیادی بر خدمت به مشتریان و واکنش و انعطاف پذیری زیاد در مقابل نیازمندیهای مشتریان دارد و به همین دلیل همکاری با ما می تواند بسیار ساده صورت گیرد. به منظور حفظ برتری خود در فناوری، تحقیقات دائمی و توسعه به عنوان تضمینی بر روی محصولات ما ارائه می شود که خود نوعی مزیت برای آنها به شمار می‌آید. تجهیزات تولیدی پیشرفته در هزینه ها و کیفیت، آموزش دائمی کارمندان و استفاده از مواد خام بسیار منحصر به فرد و متفاوت به عنوان نشانه هایی بسیار مشخص از استراتژی ما عمل می کنند. ارتباط بسیار نزدیک ما با طبیعت و محیط زیست، خود را در روند های تولیدی بسیار محتاطانه نشان می دهد.

 

تیم شرکت

 انسان‌ها فکر می‌کنند، احساس می‌کنند، اقدام می‌کنند و نسبت به رفتارهای دیگران واکنش نشان می دهند و فقط انسان ها می توانند باعث حرکت ماشین آلات و ابزارهای الکترونیکی شوند و علاوه بر آن انسان‌ها انواعی از ایده ها و عقاید را به محصولات تبدیل می کنند. امروزه حتی الکترونیکی ترین مناطق نیز با کارخانه‌های کاملا اتوماتیک و خودکار به انسان ها نیاز دارند و ماشین های مدرن بدون انسانها که درک دقیقی از نحوه عملکرد آنها دارند کاملاً غیر کاربردی می باشند زیرا انسان ها می توانند خود را وقف تولید با کیفیت، جهت دار و موفقیت آمیز نمایند. آنها خروجی کیفی یک محصول را مشخص می کنند و خود انسان ها و اعمال شان با توجه به شرایط محیطی تاثیر می پذیرند. در ابتدا کارخانه‌ها فاصله بسیار زیادی از شهرهای بزرگ داشتند و یا به نظر می‌رسید که تمرکز صنعتی خود نوعی مشکل را به وجود بیاورد و علاوه بر آن منطقی نبود که کارخانه با فناوری بالا را بتوان در یکی از زیباترین بخش های کوه های آلپ در منطقه اتریش در میان اروپا تاسیس کرد. در هر صورت اگر دیگران تصور کنند که مردم نقش بسیار مهمی در موفقیت ما دارند این موضوع کاملاً حقیقت دارد. محیط زیبا برای دسته ای از مردم جذاب است که به هارمونی و زیبایی طبیعت اهمیت می دهند و انسانهایی که در این گونه محیط‌ها فعالیت می‌کنند می‌توانند راه حل‌های بهتری نیز پیدا کنند و در واقع وضعیت مثبت فکری آنها خود باعث می شود تا بتوانند تعدادی از دشواری های ویژه مانند فاصله تا کاربران و یا حمل و نقل به بازارها را به تعدادی مزیت تبدیل کنند. ما اعتقاد داریم که محیط زیبای انتخابی ما می تواند نوعی وضعیت ذهنی مثبت را برای کارمندان به وجود آورد.

 

مدیریت کیفی

سیستم مدیریت کیفی ما به عنوان بخش اصلی و نهادینه در سیاست‌های شرکت به شمار می‌آید و تقاضاها و توقعات مشتریان به عنوان نوعی راهبر کیفی بر روی تمامی فرآیندهای ما شناخته می شوند و مورد یاد شده از مرحله درخواست تا انتقال محصول و تحویل آن به مشتری صدق می کند. تطابق تمامی مراحل یاد شده با کنترل کیفی این فرآیندها توسط سیستم های مدیریت کیفی تحت نظر بوده و تحلیل می شوند که از سال ۲۰۰۰ با توجه به گواهی DIN ISO 9001 عمل می کنند. این استاندارد به عنوان یکی از قوانین سازمان بین المللی برای استاندارد سازی به کار برده می‌شود که تقاضا یی را برای سیستم های مدیریت کیفی به وجود آورده و تلاش می‌کند تا کیفیت دائمی را برای مشتریان حفظ نماید.

 

حفاظت از محیط زیست

تمامی محصولات تولید شده توسط کمپانی Zell Metall به مدت بیش از ۶۰ سال با بیشترین دقت و با استفاده از خط های رو زنرانی کاملاً مدرن تولید شده و همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که امکان تولید محصولات بسیار با کیفیت با فشار پایین را به وجود می آورند. شرکت نام برده شده تعهد بسیار زیادی به دوام دارد و مواردی که در بخش بعدی عنوان می‌شوند به عنوان برنامه‌ها و اقدامات این شرکت در جهت نیل به هدف نام برده شده می باشد:

  • تولید مطلق نیروی الکتریسیته از آب به صورت سازگار با محیط زیست به منظور انجام تولیدات
  •  یک سیستم خنک کننده آب بسته با دستگاه های پاک کننده آب
  • عدم استفاده از مکانهای دفن زباله زیرا تمامی محصولات بازیافت شده یا مجدداً به کار برده می شوند و یا با استفاده از فناوری های حرارتی تغییر پیدا می کنند
  •  پلیت ها از چوب های منطقه و یا ناحیه مربوطه ساخته می‌شوند
  •  وجود چرخه مواد خام به صورت داخلی و خارجی
  •  به کارگیری لیفتراک های که با استفاده از نیروی برق عمل می کنند
  •  تمامی فرایند نام برده شده با توجه به کنترل بهینه دائمی صورت می پذیرد.

مترجم: ف.آل احمد