آشنایی با شرکت Röchling

دسته: مقالات منتشر شده در 05 مهر 1399
نوشته شده توسط Admin بازدید: 1369

کمپانی Röchling

کمپانی Röchling عنوان یکی از اصلی ترین مهره ها در شکل‌گیری صنعت به صورت جهانی شناخته شده است. بیش از بیست سال است که ما زندگی تمامی انسانها را در سراسر دنیا و به طور روزانه با پلاستیکهای تولیدی خود تغییر می‌دهیم و آنها می توانند وزن خودروها را کاهش دهند، بسته‌ بندی ‌های محصولات پزشکی را ایمن تر سازند و نقشی در پیشرفت انواع محصولات تولید شده در حوزه صنعتی داشته باشند. شعب کاری ماه با حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر کارمند در مکان‌هایی تاسیس شده است که بیشترین نزدیکی را به مشتریان داشته باشد یعنی در موقعیت مختلف در ۲۵ کشور. بخش متمایزی از این کمپانی در سال ۲۰۱۹ فروشی بالغ بر دو میلیارد و سیصد و پنجاه و دو میلیون یورو داشتند.

 

پیشینه و تاریخچه کمپانی Röchling

متخصص در حوزه تولید مواد و یک قرن در راه تولید مواد پلاستیکی خلاقانه

مسئولیت پذیری، جهت گیری بلند مدت و دوام پذیری از ویژگی‌های اصلی می باشند که این شرکت را از سایر موارد جدا می کند. تاریخچه شرکت ما به قرن هفدهم باز می گردد و حتی امروزه نیز هشتمین نسل از اعضای این خانواده یکی از سهامداران این شرکت را تشکیل می‌دهند و به همراه متخصصین خارجی آنها دوره های استراتژیکی را برای گروه های بین المللی در بخش مشاوره تنظیم می‌کنند. اعضای خانواده به مدت دو قرن شرکت نام برده شده را در مسیری بسیار پر پیچ و خم از تجارت زغال سنگ تا ایجاد راه حلی برای ساخت پلاستیک های بسیار اثر بخش با عملکرد بالا همراهی کرده است و در واقع می‌توان عنوان کرد که این خانواده شاهد تغییرات بسیار زیادی در طی این مدت در شرکت بوده است.

 

  • حرکت به سمت دوران ذغال سنگ و فولاد: در سال ۱۸۲۲ Friedrich Ludwig Röchling یک شبکه تجاری بین المللی را با حوزه کاری زغال‌ سنگ تاسیس نمود که به عنوان پایه‌ای برای فعالیت‌های صنعتی خانواده در نظر گرفته شد. وارثین وی با نامهای Theodor, Ernst, Carl و Fritz Röchling مسیر حرکت شرکت را در جهت تولید فولاد صنعتی قرار دادند و این کار با خرید Völklinger Hütte ممکن شد. پس از مرگ برادران یکی از آنها به نام کارل مسئولیت را پذیرفت و به همگان قول داد که موفقیت و رشد این شرکت را در تصمیمات بلندمدت خود قرار دهد.

 

  •  در سال 1921 تخصص در مواد به حوزه پلاستیک ها نیز رسوخ کرد: حدود یک قرن پس از تاسیس شرکت که در همان زمان به میزان بسیار زیادی رشد پیدا کرده بود خانواده نامبرده شده یک سرمایه‌گذاری استراتژیک را در حوزه پلاستیک‌های چوب محور انجام دادند و در سال ۱۹۲۱ این کمپانی موفق به خرید Holveredelung شد که یکی از کمپانی های اولیه شرکت پلاستیک های مهندسی در هارن می باشد.

 

  • سال ۱۹۷۵ جهت گیری مجدد و تنوع گرایی شرکت: فروش شرکت Völklinger Hütte در سال ۱۹۷۸ باعث شد تا به طور کلی حوزه تجارت از صنعت فولاد خارج شود و جهت گیری جدید یا تنوع گرایی بسیار گران قیمتی برای این کمپانی به وجود آید که در نهایت به تاسیس کمپانی Rheinmetall در سال ۱۹۵۵ منجر شود و در این خصوص سرمایه‌گذاری‌های در بازارهای جدید صنعت پلاستیک انجام گرفت به خصوص حوزه صنعت خودروسازی و در سال ۱۹۹۴ نیز ساخت محصولات آهنی این شرکت در Völklingen به عنوان اولین مکان صنعتی برای تولید این مواد توسط یونسکو اعلام شد.

 

  • تمرکز بر بهبود مواد پلاستیکی در سال ۲۰۰۶: فروش تمامی سهام های غیر مرتبط با مواد پلاستیکی باعث شد تا حرکت و تغییر بزرگ به سمت تخصص در مواد پلاستیکی خالص صورت بگیرد و این موضوع در سال ۲۰۰۶ به اوج خود رسید و در سال ۲۰۰۸ نیز می‌توان عنوان کرد که تمرکز موجود برای تولید انواع پلاستیک ها در حوزه خودروسازی و یا پلاستیک هایی با عملکرد بسیار بالا و صنعتی بگونه‌ای گسترش پیدا کرده تا بتواند شامل پلاستیک های کاربردی در حوزه فناوری های پزشکی نیز شود. این کار با خرید یکی از شرکت هایی صورت گرفت که تمرکز بسیار زیادی بر فناوری های پزشکی داشت.

 

  • یکی از شرکت های پیشرو در ارائه راه حل هایی به منظور تولید پلاستیک های خلاقانه: از آنجایی که امروزه شرکت نامبرده شده دارای سه بخش مختلف همانند صنعتی، خودروسازی و از سال ۲۰۰۶ پزشکی نیز می‌باشد این گروه در جهان در حوزه انواعی از مواد پلاستیکی بسیار کاربردی و تخصصی کار می کند. شرکت نام برده شده به عنوان یکی از پیشروان در ارائه راه حل های خلاقانه می تواند به مشتریان خود در ۹۰ شعبه مختلف در ۲۵ کشور خدمات رسانی کند مانند اروپا و آمریکای شمالی، مرکزی، جنوبی و آسیا.

 

 

  • چشم انداز: محصولات و خدمات بی نظیر ما می‌توانند راه حل های بسیار بادوام و همه جانبه را برای مشتریان ما فراهم کنند و بدین روش موفقیت آنها را در تمامی صنایع در جهان بهبود بخشند.

 

  • ماموریت: کمپانی Röchling یک گروه خانوادگی از مجموعه کمپانی‌هایی میباشد که تخصص زیادی در مهندسی و تولید محصولات صنعتی جهانی و خدمات دارد. ما به صورت ممتاز اثرات دیچیتالی و فناوری محور خود را افزایش می دهیم تا بتوانیم انواعی از راه‌ حل‌های بادوام و همه جانبه را در جهان برای شرکت های خود در حوزه پزشکی، خودروسازی و صنعتی فراهم سازیم. به منظور افزایش خواص و کیفیت محصولات تولیدی خود از انواع ی از پلیمرها و ترکیبات تقویت شده به کمک فیبر به همراه سایر مواد استفاده می‌کنیم و از روش ها و فرایندهای کاملا پیشرفته در این جهت بهره می گیریم. ما اهمیت بسیار زیادی به تمامی مشتریان مشتاق خود می دهیم زیرا آنها انگیزه برای موفقیت ما در زمان حاضر و در آینده خواهد بود.

 

حوزه صنعتی

  •  پلاستیک های بامصارف فنی: تقسیم بندی متمایز ما انواعی از ترمو پلاستیک ها و ترکیبات را برای مصارف فنی به وجود می‌آورد و ما محصولات را به صورت انواع نیمه نهایی همانند ورقه، میله، لوله، پروفایل و انواع محصولات کاملا نهایی با استفاده از قطعات ماشینی تولید میکنیم. پلاستیک های تولیدی ما تقریباً در تمامی صنایع در جهان به کار برده می شوند و حقیقت در این مورد خلاصه می‌شود که هر صنعتی به مواد ویژه‌ای نیاز دارد و به همین دلیل است که ما نیازمندی‌های مشتریان خود را در هر صنعتی با جزئیات کامل مورد بررسی قرار دهیم. البته هدف ما تولید انواع محصولاتی است که گزینه ای بسیار مناسب برای انواع نیازمندیها میباشند. بهره وری از تخصص کافی در فرآوری پلاستیک ها به مدت بیش از ۱۰۰ سال باعث شده است که ما دقیقا بدانیم که چه موادی برای محصول مورد نظر شما مناسب هستند.

 

حوزه خودروسازی

  • بیش از ۵۶۰۰ کارمند انواع سیستم ها را در حوزه ایرو دینامیک، ساختارهای سبک وزن و غیره توسعه داده و تولید می‌کنند و این مراکز در ۲۴۱ شعبه مختلف در چهار کشور قرار دارند و به دلیل قرارگیری جهانی آن‌ها ما میتوانیم ارتباط بسیار نزدیک تری با مشتریان خود داشته باشیم. یافت بهترین راه حل ها برای مشتریان به عنوان هدف ما قرار داده شده و در واقع نیروی محرکه ما برای بهبود در تمامی حوزه ها به شمار می آید.

 

  • نزدیکی به مشتریان: همانطور که پیش از این نیز یاد شد کمپانی Röchling به تولید و توسعه برای تقریباً تمامی تولیدکنندگان خودروهای جهانی معروف می باشد و به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان ما در سطح محلی و جهانی کارخانه های ما در اروپا، آسیا و شمال و جنوب آمریکا فاصله بسیار کمی با مشتریان ما دارند.

 

حوزه پزشکی

  • بخش پزشکی به مشتریان انواعی از محصولات و قطعات متناسب با کیفیت بالا را ارائه می‌کند که دقیقا مطابق با محصولات اصلی تولید شده می باشد. از ویژگیهای آنها می توان به دسته‌ای از محصولات پلاستیکی استاندارد اشاره کرد که دارای توانایی بسیاری برای بکارگیری در حوزه تشخیص و مدیریت مایعات، داروسازی، جراحی و سایر موارد دارند. تمامی موارد نام برده شده با خدماتی برای توسعه و تنظیمات موجود تکمیل می شوند و باعث تولید انواعی از محصولات پزشکی با کیفیت بالا خواهد شد. ما با استفاده از روش‌های قالب‌گیری تزریقی بسیار اثر بخش و فرآیندهای تولیدی پایدار با بهترین خروجی ممکن می توانیم تجهیزات بسیار مدرنی را تولید کنیم که امکان اجرای پروژه های مورد نظر مشتریان را با بالاترین استاندارد ممکن خواهد داشت. کمپانی نامبرده شده راه حل بسیار کاملی را همانند طراحی محصولات، ایده سازی، ابزار سازی، مدیریت زنجیره تامین و تولید در اختیار مشتری قرار می‌دهد. در دنیای امروزه مراقبت از بیماران بیشتر در جهت پیشگیری و یا تشخیص زودهنگام بیماری می باشد و از آنجایی که سرطان، بیماری های خود ایمنی و یا انواع عفونت ها در جامعه به صورت بسیار زیادی مشاهده می‌شود بنابراین نیاز به دستگاه‌های تشخیصی همچنان در حال افزایش است. ما به همراه شرکای خود تلاش می‌کنیم تا فناوری ها و خلاقیت های متفاوتی را در حوزه محصولات پزشکی به وجود آوریم تا بتوانیم به نجات زندگی انسانها کمک کنیم. شرکت Röchling به عنوان یکی از پیشروان تولید کننده در حوزه مواد بسته بندی برای تشخیص های درون آزمایشگاهی می باشد و ما انواعی از بسته بندی ها را برای محصولاتی تولید می‌کنیم که به منظور پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها به کار برده می شوند هم در حوزه آزمایشگاهی و هم به منظور تشخیص. تمامی خطوط تولیدی با نظارت کامل به کمک دوربین ها کنترل می گیرد و این باعث می شود تا ما بتوانیم نواقص، مشکلات و یا اختلالات و تفاوت رنگ های آن ها را بلافاصله تشخیص دهیم تا در نهایت کیفیت مناسبی را به مشتریان عرضه نماییم.

مترجم: ف.آل احمد